sunnudagur, ágúst 21, 2005

Dav...

I dag vågnede jeg op klokken halv syv. Jeg var meget træt fordi jeg er ikke vant til at vågne så tidligt (selvfølgelig vågner jeg tidligt op når jeg går til Badhusid og underviser men så kan jeg altid sove lidt efter det).

Vi spiste morgenmad på Hotel Windsør. Det er en meget dejlig morgenmad og jed elsker når man kan vælge om mange ting til at spise. Yogurt, rundstykker, søde kage, forskælige drykker og babybell ost ummm...

Så kørte vi til Svendborg og bedstefar startede to amerikanske mennesker. De skulle cykle i 10 dage. Jeg var meget træt hele vejen og faldt lidt i søvn (han er en hårdt chef min bedstefar!). Vi spiste hos den gyldne måge (makkarinn donaldsson) og så tog jeg en eftermiddagssøvn (bedstefar arbejdede mere, han er lidt sindsyg:))

Så cyklede vi rundt om Odense og spiste en is i Fruens Bøge (Beykitre fruarinnar). Danske mennesker spiser altid en stor is med fløde, guf, bolle og sultetøj på. Jeg fik 2 kugler og med det hele...det smagte dejligt.

Nu sidder vi på Hotel Windsør og blogger. I aften skal vi ud og spise på en restaurant som hedder Mamma's. Det har særlig gode pizza.

I morgen har min bedstefar givet mig lov til at sove længe (hann telur half niu vera ad sofa ut!)

Det var ikke flere i dag, god fornøjelse i arbejden:)
Den danske pige Linda

(ikke glemme at kommente på min side)

Hvis I vil så kan I læse bedstefars hjemmesside. Den er her!

Engin ummæli: