föstudagur, ágúst 19, 2005

Det har sket mange morsamme ting på kort tid...

I dag har jeg kørt med min bedstefar hele dagen. Vi startede med at rejse til et sted i nærheden ved Hillerød og afleverede nogle cykle. Så kørte vi til mange flere steder og hentede mange tasker, i Rosklide og flere og så endede vi i København. Derefter kørte vi til Skælskør og besøgte min olemor. Hun er et utroligt menneske, vi snakkede om mange tinge og drak kaffe og spiste en god æblekage. Hun synger i et kor for ældre mennesker, jeg synes det er fantastisk at et 98 menneske kan gøre det.

After den besøg kørte vi til Odense og mødte min bedstefars bro Asgeir. Han har sejlet sin båd til Odense og vi spiste pizza derhen.

I morgen skal vi cykle til Jylland og møde Agust min mors bro. Jeg tro det skal være meget sjovt. Han har for nyligt fået en lille pige, hun hedder Saga Lif

Jeg var inde i en H&M butik i dag men jeg købte ingen ting..."Du er så dygtig Linda" sagde jeg til mig selv:)

God weekend:)

Engin ummæli: